pagi yg indah..kt kampung...sejukk yaa amaattt......ni buatkan aku mls nk bgun.......tp bring laaa dok umah x tau nk wtpa...huhaaaaaaaaa......kdang2 rsa nk blik kolej pon da gak...slalu sbuk ni blik relaxx ja kt umah tu yg mati akal tuu...soo aku nk abiskan msa melalak ja laa.....dlm bring2 ni pon takot gak nk tggu kot2 da pggilan hangittt.....mnggu dpan..mntak2 x dak laaa...hope 1 batch lulus dgn baik..dan cemerlang.....ok.....
so tggu dan tggu k BATCH 12...hueehuhuehu...
mintaj2 kta smua lulus..ok
........................................................................
No comments:
Post a Comment