huhuhuhuhhhhhhhh.....
x bleh blahhhhhh...td msa pi sngai td da laa untie tu dok lpak kt stu ngan laki dia...huhhuhu...tgk ok jaaa...
x lma pastu aku bg blakang tba2 ku dgr...1 bnyi....proottt......huhuhuhu.....untie..tu...wat lwak laaa....slumer jaa dia kntut....huhuu...
aku rsa dia x psan laa....kmi da kt blakang dia...hahh..last2 dia kalih blakang dia nmpak kmi trsipu2 muka dia...hahahhahah...aiyoooo...untie.....
ku rndu laa nk lpak gan member aku..kt kolej....
rsa lma gila laa cuti kali ni.....huhuhu..mnggu dpn mnggu puaka sbbb nk kna tggu enset....takot2 d pngglan dr kolejj...mntak2 laa x dak...hope ll my frenz lulus k...
so esok aku nk p mna lak erkkk????
any suggestion??????


No comments:
Post a Comment